En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

9 Şubat 2009 Pazartesi

TRT Arşiv Serisi | Zeki Müren´den Secmeler




Hicaz Pesrev
Neseem Emelim Ruh-i Hazinim Zedelendi
Sevdayi Ruhun Ask Eline Son Seferimdir
Bir Yaz Yagmuru Gibi Geciverdi Askimiz
Viyolonsel Taksimi & Vecdi Seyhun
Benden Ayrilsan Da Gönlüm Sendedir
Hüsranla Gönül Hep Inler
Yine Bir Gülnihal Aldi Bu Gönlümü
Bir Gönlüme Bir Hali Perisanima Baktim
Keman Taksimi & Sadi Isilay
Sen Beni Bir Buseye Ettin Feda
Canandan Uzak Kaldi Gönül
Ud Taksimi & Rüstü Erinc
Kimseler Gelemz Sende Beni Anlayacaksin
Keman Taksimi & Sadi Isilay
Dile Düstüm Senin Yüzünden Yine
Bir Gün Gelecek Sende Beni Anlayacaksin
Kalbimdeki Tek Hatiranin Rengi Solarken
Ay Dogar Sini Sini
Yayli Tanbur Taksimi & Ercument Batanay
Cubugum Yok Yol Üstüne Uzatam
Entarisi Ala Benziyor
Seni Sevdim Pek Cok Sevdim


Albümü İndir

Hiç yorum yok: