En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

17 Haziran 2009 Çarşamba

Petek Dinçöz Full Albumleri [ 8 Album]


Bende Kaldı Single [2001]

Bende Kaldi
Aglayan Kus
Bende Kaldi [ Remix ]
Petek Dinçöz - Bende Kaldi (Single)


Aşkın Tam Sırası[2002]

Kismetsizim
Allahin Belasi
Oksa
Kurudum
Yollarimiz Ayrildi
Sari Mavi
Yine Yalnizim
Aklimi Bulamam
Zevksiz
Yaz Deftere
Foolish Casanova
Petek Dinçöz - Aşkın Tam Sırası

Sen Değmezsin [2003]

Akasyalar Acarken
Arkadasimin Askisin
Beyaz Cam
Bir Kez Ara
Boyun Devrilsin
Calkala
Eftelya
Ne Yesili Ne Siyahi
Olmaz Olmaz
Pisman Olursun
Sen Degmezsin
Sen Don Dunya
Su Milas'in İcinde
Petek Dinçöz - Sen Değmezsin

Şaka Gibi [2004]

Ask Budur Iste
Ask Yazi
Buruk Aci
Buyuk Sevda
Catilmis Kaslarina
Catilmis Kaslarinla
Delikanli Kiz
Gitme
Haykirmak Istiyorum
Saka Gibi
Ucan Kacan
Petek Dincoz - Frekans 2008

Doktor Tavsiyesi [2005]

Hasta Ettin
Sandimki
Ben Bir Sarkiyim Soz Muzik Sensin
Dogum Dunu
Istanbul Geceleri
Bundan Sonra
Erkek Milleti
Cizz
Muhabbet Bagi
Sakin Ha
Can Damari
Sandimki [ Latine Versiyon ]
Ben Bir Sarkiyim Soz Muzik Sensin [Latino Ver ]
Petek Dinçöz - İstanbul Geceleri

Petek Dinçöz & Kutsi Kördüğüm [2006]

Kördüğüm [ Dizi Film Versiyon ] 1
Kördüğüm [ Dance Versiyon ]
Kördüğüm [ İspanyol Versiyon ]
Kördüğüm [ Nostalji Versiyon ]
Git İşine [ Aldanırım Sanma ]
Doğum Günü [ R&B Versiyon ]
Petek Dinçöz - Kördüğüm

Yolun Açık Olsun [2007]

Sen Kralsan Ben Neyim ?
Kadın mıyım Dadın mıyım ?
Yerimde Sen Olsan
Yolun Açık Olsun
O Gözlerin Benim Hakkım [ Yarlıyım Yarlı ]
İstanbul'u Sana Dar Ederim
Bay Bay [ Şimdi Aşklar Lay Lay ]
Gözümden Düştüğün Yerde Kalırsın
Ölümsüz Aşklar Sineması
Aşk Yüzünden
Petek Dinçöz - Yolun Açık Olsun

Ne Yapayım Şimdi Ben [ 2009 ]

Ne Yapayım Şimdi Ben
Pembe Balon
Doktora Git
İstemem
Maç
Ne Yapayım Şimdi Ben [ Mustafa Ceceli Versiyon ]
Solan Çiçekler
Pembe Balon [ Mustafa Ceceli Versiyon ]
Doktora Git [ Mustafa Ceceli Versiyon ]
Ne Yapayım Şimdi Ben [ Kıvanç K Mix ]
Doktora Git [ Kıvanch K Mix ]
Petek Dinçöz - Ne Yapayım Şimdi Ben (2009)

Hiç yorum yok: