En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

9 Şubat 2009 Pazartesi

Altın Sesler | Unutulmayan Şarkılar [3 CD]



CD 1 | Gönül Yazar [Nostalji]

Gurbet Elde Her Akşam
Göze Mi Geldim
Bir Zamanlar Maziye Bak
Bir İhtimal Daha Var
Akşam Güneşi Kalkmalı
Unut Beni
Derdimi Ummana Döktüm
Menekşelendi Sular
Hayat Budur Sevgilim
Gözümde Daim Hayali
Kimseye Etmem Şikayet


Albümü İndir



CD 2 | Zeki Müren [Ayrıldık İşte]

Ayrıldık İşte
Bir Mektup Bir Resim
Hep Sen Varsın
Seni Sordum Yıldızlara
Keder Dolu Her Günüm
Şaştım Allah'ım Şaştım
Mevla’m Bir Çok Dert Vermiş
Gözlerin Yeter
Gözyaşı Bekleme
Kanımda Kıvılcım
Bir Sen Bir Ben Bir Allah Bilir
Ağlamışım Gülmüşüm
Seni Senden İstiyorum


Albümü İndir



CD 3 | Emel Sayın [Bir Şarkıdır Yalnızlığım]

Bir Şarkıdır Yalnızlığım
Bayramın Olsun
Bir Kulunu Çok Sevdim
Herşeyim Oldun
Diyemedim
Bilmece
Şarkımı Senin İçin
Yanıma Gel Ne Olur
Gitme Sana Muhtacım
Bu Zamanda Aşk mı Kaldı
İyimserim
Neyin Var


Albümü İndir

Hiç yorum yok: