En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

20 Haziran 2009 Cumartesi

Atilla Taş Full Albümleri [7 Albüm]


Çikolata
Dağlar
O Eskidendi
Deli
Hamsi
Pişman
Yarim
Hoş Geldin Hayatıma
Kınalı Kuzum
Türkiyem
Pişman

Rapid
RapidShare: Easy Filehosting
Atilla Taş - Çikolata (2009) [Rapidshare]
No Rapid
Atilla Taş - Çikolata (2009) [Uploaded]


Atilla Taş - 1997

Kırmızılım (Remix)
Ham Çökelek (Remix)
Neler Oluyor (Remix)
Azize (Remix)
Sallana Sallana
Delikanlı Mısın
Azize
Kırmızılım
Hancı
Ben Yaptım
Zennube
Ham Çökelek
Kan Durmuyor
O Yerden
Karşı Tarafın Işıkları
Neler Oluyor Hayatta
Yakarım Yıkarım

Atilla Taş - 1997


Atilla Taş - Bir Atilla Taş Albümü (2007)

Hoşgeldin
Taksim
Bekarlar
Kader
Yalan
Paşa Paşa Giderim
Düşmanımsın
Hüzün
Rahmetlide
Türkiyem
Atilla Taş - Bir Atilla Taş Albümü (2007)

Atilla Taş - Emmilenyum 2000

Bir Öpücük Ver Bana
Ateş Böceği
Emmi
Kaynana
Haftaya Buluşalım Haftaya
Nerelerde
Çık Ortaya Çık (Latino Mix)
Çık Ortaya Çık (Dance Mix)
Nankör
Baştan Çıkar
Kara Kız
Atilla Taş - Emmilenyum 2000

Atilla Taş - Kınalı Kuzum [2004]

Kınalı Kuzum
Günah
Namerdim
3 Metre 5 Metre
Belli Mi
Yaralı
Hadi Yetti
Aşkın İyisi
Aşkın İyisi Remix
Zamane
Atilla Taş - Kınalı Kuzum [2004]

Atilla Taş - Kırmızılım - Ham Çökelek[1998]

Azize
Ben yaptım
Ham çökelek
Hancı
Kan durmuyor
Karşı tarafın ışıkları
atilla taş_kırmızılım
Neler oluyor bu hayatta
O yerden
Sallana sallana
Sen delikanlı mısın
Yakarım yıkarım
Zennube
Atilla Taş - Kırmızılım - Ham Çökelek[1998]

Atilla Taş - Pembeli [2001]

Bir Japona Aşık Oldum
Leyla
Pembeli
Elin Kızı
Senden Başka
Kan Bana
Bu Dünya Yalan
Kara Kedi
Eyvallah
Damla Damla
Atilla Taş - Pembeli [2001]

Hiç yorum yok: