En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

17 Haziran 2009 Çarşamba

Murat Kekilli Full Albumleri [5 Album]


Bu Akşam Ölürüm 1999

Aklıma Gelmeyecektin
Anadolu Benim (Esmerliğim Sonradan)
Barış Türküsü (Barış Oy)
Bu Akşam Ölürüm
Dadaş
Dere Boyu Kavaklar
Karagözlüm
Turnam
Vay Be
Yar Deyi
Murat Kekilli - Bu Aksam Ölürüm

Vay Be

Anadolu Benim
Bir Çift Turna Gördüm
Bit Pazarı
Bu Akşam Ölürüm
Dokunursan Yanarsın
Eşek Gözlüm
Kıbrıs Türküsü
Seni Çılgın
Vay Be
Vur Sineme Öldür Beni
Murat Kekilli - Vay Be

Yedialtı

Alır Seni Boşarım (Padişah)
Beşinci Mevsim
Bir Çift Turna
Çılgın (Hadi Ordan)
Gel Öpem Seni
Kapat Kapıları
Köprüden Geçti Gelin
Salını Salını
Söyleme
Usandım Ben
Murat Kekilli - Yedi Alti

Avara

Avara
Ayrılık
Eşek Gözlüm
Gitme Döngüsü
Meşeler
Meyro
Odalarım
Tomarza
Vakit Geldi (Ayrılık Vakti)
Yandı Bu Yürek
Murat Kekilli - Avara

Bir Ahir Zaman

Ahir Zaman
Ayrılık Ayı
Bir Masal Rüzgarı
Cümbür Cemaat
Döveceksin Dizlerini
Hayat Mı Bu
Kahrında Hoş Lütfunda Hoş
Sam Amcalar
Sana Gül Dedim
Yeşil Başlı Gövel Ördek
Murat Kekilli - Bir Ahir Zaman

Hiç yorum yok: