En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

13 Şubat 2009 Cuma

TRT Arşiv Serisi | Safiye Ayla`dan Seçmeler



Şehnaz Peşrevi
Didem Yüzüne Nazır Nazır Yüzüne Didem
Fırsat Bulsam Yare Varsam
Gönül Durmaz Su Gibi Çağlar
Vardım ki Yurdumdan Ayağ Göçürmüş
Kanun Taksimi
Afveyle Suçum Ey Gül-i Ter Başım Kakma
Demem Cana Beni Yad Et
PenceredenKuç Uçtu Yandı Yürek Tutuştu
Klarnet Taksimi
Mani Oluyor Halimi Takrire Hicabım
Keman Taksimi
Sevdi Gönlüm Ey Melek Sima Seni
Andıkça Geçen Günleri Hasretle Derinden
Hasretle Bu Şeb Gah Uyudum Gah Uyandım
Havada Bulut Yok Bu Ne Dumandır
Gemim Gidiyor Baştan Yelkenleri Kumaştan
Keman Taksimi
Gidelim Göksu'ya Bir Alem-i Ab Eyleyelim
Muntazır Teşrifine Hazır Kayık
Bir Dalda İki Kiraz Biri Al Biri Beyaz
Aksaray'dan Geçer İken Çevirdiler Yolumu
Karakolda Ayna Var
Derdim Dilber Yanakların Kızarmış
Ayşe'm Ayşe'm Mor Menekşem


Albümü İndir

Hiç yorum yok: