En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

3 Şubat 2009 Salı

Halk Ozanları Dostluk Türküleri Seçmeler



Musa Eroğlu - Çağırırım Dost
Ferhat Tunç – Can Dostum
Hüseyin Aslan – Ali Dost
Arzu & Kenan Ulusu – Dost Bilemedim
Arif Sağ – Bir Dost Bir Post Yeter bana
Garip Kamil – Bektaş Dost
Sedat Poyraz – Bir dost
Mahir Tezerdi – Bir Dostun Yüzünden
Musa Eroğlu – Bugün Dost Yaralanmış
Erdoğan Süer – Dedim Dost Bağında Bir Bülbül Olam
Erdal Erzencan – Dost Bildiğim Ele Döndü
Cengiz Özkan & Muharrem Temiz – Dost Cemalin Benzer
İzzet Altınmeşe & Belkıs Akkale – Dost Dost Diye Nicesine Sarıldım
Hüseyin & Hayal – Dost Dost
Yavuz Top – Dost Hasretin Beni Yaktı
Güler Duman – Dost Dost Diye
Yılmaz Şirin – Dost Eline Giden Turnam
Nurten Bozkale – Dost Hasreti
Servet Sarak & İsmail Özden & Atilla Meriç – Dost Garip
Arif Sağ – Dost Yarası
Aşık Hüseyin Yıldız – Dost Safa Geldin
Pınar Sağ – Dosta Uğrayıver
Kahraman – Dost
Bahar & Ali – Dostlar Bizi Sorarmı Ola
Ali Şafak – Dost Beni Atmış
Belkıs Akkale & Arif Sağ – Dostlarım
Duygu Koçak – Dostum Dostum
Ali Kaya – Dostum Güzel Dostum
Zeynel & Kenan – Dostun Bahçesinden Geçtim
Yıldırım Budak – Dostun Bahçesi
Arif Sağ & Belkıs Akkale – Dostun Dergahı
Aynur Hashas – Düşenin Dostu Yok İmiş
Ercan & Gökhan Çağıran – Pir Sultan Dostlarıyız
Erdem Demir - Dostun Dergahı
Yavuz Top – Evvel Bize Dost Diyenler
Ergin – Ey Dost
Grup Turnalar – Geçti Dost Kervanı
Hasret Gültekin – Gel Dost Senle Barışalım
Leyla Ertaş – Gel Gidelim Dosta Gönül
Ali Sezer – Güvenme O Dosta
Erensoy Akaya – Güzel Dost
Zeynal Kaya – Hain Dost
Seher Dilovan – Haydi Dostlar Meydana
Hüseyin Güneş – Hey Dost Hey Can
Çiğdem – Hey Dost
Ali Rıza – Küstüren Dost
Pınar Gülaçtı – Dost[ Düşmana Uzattım Gülleri
Musayip – Sorma Dostum
Arif Sağ – Yine Dosttan Haber Geldi


Albümü İndir

Hiç yorum yok: