En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

18 Şubat 2010 Perşembe

Zeki Müren - İşte Benim Zeki Müren | 2010 | Full Album | 3 Alternatif







01. Gözlerin Doğuyor Gecelerime
Söz: Halit Çelikoğlu Müzik: Yusuf Nalkesen
02. Hiçbir Şeyde Gözüm Yok
Söz & Müzik: fethi Karamahmutoğlu
03. O Çeşme
Söz & Müzik: Mahmut Oğul
04. Anladım ki Daha Dolmamış Çilem
Söz & Müzik: Suat Sayın
05. Beni Kalbinde Ara
Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Dursun Karaca
06. Ne Olur Anla Beni
Söz: Hasan Lami Sözel Müzik: Fethi Karamahmuoğlu
07. Seviyorum İşte Var mı Diyeceğin
Söz & Müzik: Metin Alkanlı
08. Günlerdir İçime Çöktü Ayrılık
Söz: Yahya Berekay Müzik: Saadettin Öktenay
09. Neler Ettin Sen Neler
Söz: Mehmet Erbulan Müzik: Metin Everes
10. Sana Olan Özlemim
Söz: Turhan Taşan Müzik: Mahmut Oğul
11. Al Mendilim
Söz: Hasan Özdemir Müzik: Mahmut Oğul
12. Bir Sabah İstiyorum
Söz: Bekir Mutlu Müzik: Ziya Taşkent
13. Gayri Dayanamam Bu Saatte Hasrete
Söz & Müzik: Anonim
14. Akşam Olunca Yarelerim Sızlar
Söz & Müzik: Nazif Girgin
15. İşte Benim Zeki Müren
Söz: İ. Behlül ve Zeki Müren Müzik: Muzaffer Özpınar

Download:

Rapidshare

Uploaded

Storage

Hiç yorum yok: