En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

13 Şubat 2010 Cumartesi

Yeni Raki - Dert Fasli | 4 Full Album | 3 Alternatif

http://www.narcafebistro.com/files/images/yeni_raki.jpg

Yeni Raki Fasil 1

Yeni Raki - 01 - Enginde Yavas Yavas
Yeni Raki - 02 - Dilsad Olacak Diye
Yeni Raki - 03 - Ne Gunah Etse Acilmaz
Yeni Raki - 04 - Senede Bir Gun
Yeni Raki - 05 - Yesil Gozlerinden Muhabbet Kaptim
Yeni Raki - 06 - Elveda Meyhaneci
Yeni Raki - 07 - Yildizli Semalar
Yeni Raki - 08 - Agora Meyhanesi
Yeni Raki - 09 - Bu Aksam Butun Meyhanelerini Dolastim Istanbul'un
Yeni Raki - 10 - Seni Ben Ellerin Olsun Diye Mi Sevdim
Yeni Raki - 11 - Elbet Bir Gun Bulusacagiz
Yeni Raki - 12 - Kadehinde Zehir Olsa


Yeni Raki Fasil 2

Yeni Raki - 01 - Belki Bir Sabah Geleceksin
Yeni Raki - 02 - Kimi Dertten Icermis
Yeni Raki - 03 - Bir Zamanlar Maziye Bak
Yeni Raki - 04 - Makber
Yeni Raki - 05 - Ben Kuskunum Felege
Yeni Raki - 06 - Bir Gece Ansizin Gelebilirim
Yeni Raki - 07 - Gokyuzunde Yalniz Gezen Yildizlar
Yeni Raki - 08 - Mihrabim Diyerek - Nihavend
Yeni Raki - 09 - Bir Demet Yasemen
Yeni Raki - 10 - Gozlerin Hayran Bakarmis
Yeni Raki - 11 - Inleyen Nagmeler - Nihavend
Yeni Raki - 12 - Ham Meyvayi Kopardilar Dalindan


Yeni Raki Fasil 3

Yeni Raki - 01 - Yeni Raki
Yeni Raki - 02 - Kirmizi Gul Demet Demet
Yeni Raki - 03 - Benliyi Aldim Kacaktan
Yeni Raki - 04 - Yuru Dilber Yuru
Yeni Raki - 05 - Yemenimde Hare Var
Yeni Raki - 06 - Odasina Girdim Fincan Elinde
Yeni Raki - 07 - Su Karsidaki Dagda Yesil Cadir
Yeni Raki - 08 - Duriyemin Gugumleri Kalayli
Yeni Raki - 09 - Yangin Olur Biz Yangina Gideriz
Yeni Raki - 10 - Bilal Oglan
Yeni Raki - 11 - Vardar Ovasi


Yeni Raki Fasil 4

Yeni Raki - 01 - Niksarin Fidanlari
Yeni Raki - 02 - Yemenimde Hare Var
Yeni Raki - 03 - Beyoglunda Gezersin
Yeni Raki - 04 - Cayir Ince Bicemedim
Yeni Raki - 05 - Odasina Girdim
Yeni Raki - 06 - Erkilet Guzeli
Yeni Raki - 07 - Pencerenin Perdesi
Yeni Raki - 08 - Istanbuldan Uskudara
Yeni Raki - 09 - Uskudara Giderken
Yeni Raki - 10 - Darildinmi Cicim Bana
Yeni Raki - 11 - Yanayana Kul Oldum
Yeni Raki - 12 - Adananin Yollari Tastan
Yeni Raki - 13 - Kadifeden Kesesi
Yeni Raki - 14 - Telgrafin Telleri
Yeni Raki - 15 - Yangin Olur


Not 4 Full Album Tek Linktedir.

Download:

Rapid

Uploaded

Storage

Hiç yorum yok: