En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

4 Şubat 2010 Perşembe

Ebru Yasar (6 Album) [Rapid - No Rapid]



BU SAHILDE
1. Yasaksin Bana
2. Oyna Dostum
3. Vurulur Duslerim
4. Bu Sahilde
5. 05 - Sus
6. Deliyim Doluyum
7. Yarim Istanbulu Meskenmi Tuttun
8. Ateslere Dustum
9. Sans Oyunu
10. Oyalama Yorma
11. Gidersen Yasayamam
12. Yavas Yavas

indir rapid

indir no rapid

SEVENLER ÖLMEZ
1. Degmez
2. Yanimda Kal
3. Sevenler Olmez
4. Anlatamam
5. Gidisin Olum Fermani
6. Bu Is Olmali
7. Yar
8. Kara Vicdanli
9. Yigidim
10. Sevmek Zamani

indir rapid

indir no rapid

SENI ANAN BENIM ICIN DOGURMUS
1. Seni Anan Benim Icin Dogurmus
2. Sirtimdan Vurdu
3. Birak Yakami
4. Isteme
5. Kuslar
6. Sagima Soluma Bakamam
7. Helalim
8. Yalan
9. Yabu Ne Yabu
10. Zehir Oluyor
11. Kara Gozlum
12. Hain Yar
13. Mutlu Olamadim
14. Boylemi Esecekti

indir rapid

indir no rapid

ASKIMIZ BURAYA KADAR
1. O Degil
2. Ask Olsun
3. Hasretin Vuruyor
4. Duy Duy
5. Sen Bu Yaylalari Yaylayamazsin
6. Yeminim Var
7. Haberin Olsun
8. Nasibimsin
9. Beklerim Seni
10. Yuregime Kurtlar Salamam
11. Bana Birseyler Soyle

indir rapid

indir no rapid

YESILLENIRIM
1. Yesillenirim
2. Sen Affetsen Ben Affetmem
3. Uzun Geceler (Kismet)
4. Gelecegim Yanina
5. Ne Doktorlar Ne Mühendisler
6. Daglar
7. Bugun Beni Aramadin
8. Gel Neredeysen
9. Atesten Gomlek
10. Yalan Yalan
11. Sen Kimseyi Sevemezsin
12. Seninde Allah'in Vardi
13. Sevemem-by SevdaTreni
14. Yalani Dolani
15. Durust Olabilirdin
16. Iki Battaniye

indir rapid

indir no rapid

SEVIYORUM SENI
1. Seviyorum Seni
2. Eğer
3. Yalan
4. Alkışlıyorum
5. Çok İyi Gördüm
6. Ateşim var Külüm Yok
7. Kararsızım
8. İçime Çeke Çeke
9. Ölesim Geldi (Evlendi)
10. Seviyorum Seni (Karaoke)

indir rapid

indir no rapid

Hiç yorum yok: