En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

16 Temmuz 2009 Perşembe

TRT Arşiv Serisi | Recep Birgit'ten Seçmeler


Müşterek Taksim
Rast Getirip Fend İle Seyretti Hümayı
Ferahnak Peşrevi
Bir Dilbere Dil Düştü ki Mahbubu Dilimdir
Kanun Taksimi
Küşei Nisyana Attı Sevdiğim Yad Etmiyor
Tanbur Taksimi
Dil Yaresini Andıracak Yare Bulunmaz
Doktor Niçin Nabzımı Aldın Söyle
Bilmiyorum Bana N'oldu
Ud Taksimi
Mecnun Gibi Ben Dağlar Gezerken
Hastasın Zannım Vefa Mahzunusun
Maçin Dağı Hiç Sormazsın Nazlı Yari
Gül Ağacı Gönlüm Dolu Binbir Acı
Ördeksiz Göllerde Avın Avlama
Bulut Gelir Seher İle
Yürüdükçe Servi De Boyun Sallar
Ey Benim Mestane Gözlüm Şimdi Buldum Ben Seni
Kadifeden Kesesi Kahveden Gelir Sesi
Pencereden Kar Geliyor
Fındıklı Bizim Yolumuz
Yangın Olur Biz Yangına Gideriz

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

Hiç yorum yok: