En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

14 Temmuz 2009 Salı

Suat Sayın | Türk Sanat Müziği Eserleri & Alaturka Art Songs [ 3 CD ]


CD1

Ayrıldı Gönül Şimdi
Kimseye Etmem Şikayet
Kız Sen Geldin Çerkeşden
Batan Gün Kana Banziyor
İşte Seni Seven Benim
Kır Atıma Bineyim
Akşam Olunca yarelerim Sızılar
Batan Gün Kana Benziyor
Beni Canımdan Ayırdı
Yeşil Gözlerini Ufkuma Gerki
Açmam Açamam
Sen Sanki Baharın Gülüsün
Küşade Talihim
Küçük Yaşta Aldım Sazı Elime


CD 2

Ah Nideyim Sahnı Çemen Seyrini
Ateşi Suzanı Firkat
Tel Tel Taradım Zülflnü
Cana Rakibi Handan Edersin
Gamzedeyim Deva Bulmam
Bu Akşam Gün Batarken Gel
Bir Gönlüme Bie Hali Perişanıma Baktım
Maziyi Nasıl Taşlara Çizmişse Denizler
Perişan Saçların Aşkımın Ağıdır
Hasretle Yanan Kalbime
Gül Dalında Öten Bülbülün Olsam


CD 3

Olmaz Ilaç Sine
Ayrilik Yaman Kelime
Manada Güzel Ruhta Güzel Tenden Güzelsin
Gelse O Suh Meclise Rast
Yine Bir Gül Nihal
Gül Yüzlülerin Sevkine Gel
Senden Bilirim Yok Bana Bir Faide Ey Gül Hüseyni
Rüzgar Uyumus Ay Daliyor
Bir Sevda Geldi Basima
Gönül Sana Tapali
Su Güzele Bir Bakin

Hiç yorum yok: