En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

11 Temmuz 2009 Cumartesi

Çeşitli Sanatçılar | Türkülerimiz



CD 1

Geçti Dost Kervanı / Gülay
Bu Yıl Bu Dağların Karı Erimez / Yusuf Hayaloğlu
Yürü Bre Hızır Paşa / Emre Saltık
Dostum Dostum / Arzu
Derdim Çoktur / Ali Ekber Çiçek
Şu Yalan Dünyaya / Güler Duman
Ne Fayda / Yusuf Hayaloğlu
Ilgıt Ilgıt Esen / Kıvırcık Ali
Ben Aliyim Ali Benim / Gülcihan Koç
Sivas Ellerinde / Hüseyin Turan

CD 2

Kanlı Zalim / Oğuz Boran
Hudey Hudey / Türkü
Yola Boyun Veren Gelsin / Hakan Yeşilyurt
Nasıl Yar Diyeyim / Yıldız Tilbe
Dönen Dönsün Ben Dönmezem / Uğur KArataş
Gafil Gezme Şaşkın / Grup Halimiz Ahvalimiz
Geçti Dost Kervanı / Aynur Haşhaş
Açılın Kapılar Şaha Gidelim / Oğuz Boran
Çeke Çeke / Nazlı Öksüz
Gurbet Elde Bir Hal Geldi Başıma / Mustafa Özarslan
Bir Güzelin Aşığıyım Erenler / Belkis Akkale

Hiç yorum yok: