En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

20 Haziran 2009 Cumartesi

Hareketli Karadeniz Şarkılari [3 Album]



HAREKETLİ KAREADENİZ Part 1

Cimilli Ibo- Atma Trk Horon
Cimilli Ibo-Cayir Cayir
Cimilli Ibo-Öp Beni
Dance Of Karadeniz - Macka Horonu (Kemence)
Dance-Of-Karadeniz-Artvin-Duz-Horon-Tulum-Kemence
Davut güloğlu-Tak Tak
Giresun Horonu Disco Kemence Horon Show
Herem kumandalı
İsmail türüt-VONA { Ordu'nun Işıkları }
Kazım Koyuncu - 04 - ella ella
Kemence Horon Show - Karadeniz Horonu
Kemençe AGASAR HORONU
oyna dik oyna
Oyna Oyna Kocari
Sallama

HAREKETLİ KAREADENİZ Part 2

03-BİZİM ORDA DİYORLAR
Bizim Gonul - BILMEM SEVDALIMIYIM
Cimilli Ibo - Sakaci-Karakus
Cimilli ibo- birazcık koklayalım
Davut güloğlu-Ham Yaparım
Hulya Polat_Kocari
hülya polat-BEN NİYE EVLENEYİM
Kolbastı
Kont adnan-ÇEK KAMERACI
Kont adnan-LİKARBA
Oyun havasi Horon
Recebim - Ayvanın Sarısı
Recebim - Gir Horona
Recebim - Hey Gidi Hey
Recebim-AH OY OY OY

HAREKETLİ KAREADENİZ Part 3

10-BİR O YANA BİR BU YANA
Cimilli İbo-GEL GEL SIBELIM
Alo (BlackBeat Remix)
Davut Güloğlu-ÇAT ÇAT
Erkan Ocaklı-Çayır biçiyorum çayır
mackalıyım mackalı
Recebim-DEMEDUM Mİ BEN SANA
Sait Uçar-ALIN ONU HORONa
Sait Uçar-YALANCI
Sevdalıyım

Hareketli Karadeniz Şarkılari [3 Album] [Rapidshare]

Hareketli Karadeniz Şarkılari [3 Album] [Uploaded]

Hiç yorum yok: