En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

18 Haziran 2009 Perşembe

Fahir Atakoğlu - Üçleme 2009 ( 3 Cd ) [Rapid NoRapid]


Fahir Atakoğlu 75.Yıl Konserleri - Concert for the 75th Anniversary

İşgal
Yol
Heyamo
Anadolu
Ana / Etnik
Gelmez Yola Gidiyorum
Savaş
Taarruz
Cumhuriyet
Sarı Zeybek
Eğer ki
Yeşilada
Demirkırat
Oniki
Med-Cezir
Prologue


East Side Story

Night in Cholera / Kolerada Gece
Mamaker Butlacos / If
The Pimp and Tina / Pezo ve Tina
The Fight / Kavga
Day in Cholera / Gündüz Kolera
Trapped / Pusu
Funeral / Cenaze
Reco's Escape / Reco'nun Kaçısı
Look Sweetheart / Bak Canikom
The Bust / Baskın
Father The Poet and Glii / Şair Baba ve Gili
Both Sides Of The Sea / Denizin iki Yakası
The Big Fight / Büyük Kavga
I Do Love You / Seni Seviyorum
The Clack of Takunya - Murder / Takunyanın Tıkırtısı - Cinayet
Imine Goes Insane / Imine Çıldırır
The End / Son

Beyza'nın Kadınları - Orijinal Film Müziği

Beyza'nın Kadınları
BK Remix
4'leme
Değişimler
Arayışlar
Ayla'nın Yuvası
Beyza'nın Kadınları / Piyano
Elif ile Rabia
Karınım Ben Senin
İz Peşinde
Dosyalar ve Dilara
Ben Kimim? Evde Arayış
Dolaptaki Resimler
Aman!...("...Ben Burada Kalmışım...")
Atlı Karınca
...Öldürebilirsin, Herkes Öldürebilir...
Beyza'nın Kadınları Sandalda
Çaresizlik ve İtiraf
Rüzgarlı Tepe
Beyza'nın Kaderi
Sonu
Beyza

Rapid
RapidShare: Easy Filehosting
Fahir Atakoğlu - Üçleme 2009 ( 3 Cd ) [Rapidshare]

No Rapid
Fahir Atakoğlu - Üçleme 2009 ( 3 Cd ) [Uploaded]

Hiç yorum yok: