En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

29 Mart 2009 Pazar

Ferdi Özbeğen | Koleksiyon [ 3 CD ]


CD 1 Nice Yıllara [ 1980 ]

Eskimeyen Dost
Kadere Şikayet
Tek Satır Mektup Gibi
Hata
Gündüzüm Karışmış
Susadım
Sırayla Sırayla
İşte Bu Bizim Hikayemiz
Ağla Halime
Gidiyorum Gidiyorum
Sen Varsın
Sen Bir Yana
Kadehime Dol
Kahveyi Kaynatırlar

Albümü İndir


CD 2 Yaşadıkça [ 1981 ]

Kurumuş Dal Gibiyim
O Karanlık Gecelerde
Sana Söylüyorum
Aşkımız Eski Bir Roman
Yalan Gözlerin
Onun Nikahı Bende
Çok Toysun
Dünyanın Bir Ucundan
Kimbilir
Bu Sensiz İlk Gecem
Bir Mumdur
Sen Hiç Yaşamamışsın
Rabbena
Bravo

Albümü İndir

CD 3 Bir Sır Gibi [ 1982 ]

Gündüzüm Seninle
Anladımki Dolmamış Çilem
Akşam Olur Gizli
Acı Gerçekler
Elini Sallasan
Nerdesin Nerde
Geceler
Seni Terkedeceğim
Yok Yok Yalan Deme
Dün Gece Seni Andım
Mutlu Ol Yeter
Yine Saçlarında Aklar
Sana Ne Dediler
Mihrabım

Albümü İndir

Hiç yorum yok: