En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

6 Mart 2009 Cuma

64 Türkçe Pop Şarkı [ 4 CD ]


CD 1

MFÖ - Sarı Laleler
Ajda Pekkan - Vitrin
Zeynep Casalini - Dokunma Bana
Kenan Doğulu - Unutarak Kurtuluyorum
Sezen Aksu - Tedbili Mekan
Ferhat Göçer - Yastayım
Hande Yener - İnsanlar Çok
Yalın - Küçücüğüm
Zeynep Dizdar - Zehir Gibi
Tarkan - Gülümse Kaderine
Gökhan Özen - Sana Yine Muhtacım
Funda Arar - Geçse de Yıllar
Levent Yüksel - Beni Unutma
Yeşim Salkım - Erguvan
Yüksek Sadakat - Belki Üstümüzden Bir Kuş Geçer
Nil Karaibrahimgil - Gitme Yoksa

Albümü İndir



CD 2

Ferhat Göçer - Dön Diyemedim
Hande Yener - Acele Etme
Kenan Doğulu - Güzeller İçinden
Burcu Güneş - Ay Şahit
Mirkelam - Aşk Garibi
Göksel - Arka Bahçemde
İlhan Şeşen - Sarılınca Sana
Müfide İnselel - Bunaldım
Sefarad - Ben Seni Severim
Nilgül - Pervane
Emre Altuğ - İbreti Alem
Bengü - Gel Gel
Gece Yolcuları - Unut Beni
Meyra - Efendim
Ümit Sayın - Kırılgan
Enbe Orkestrası - Sev Kardeşim


Albümü İndir



CD 3

Sezen Aksu - Şarkı Söylemek Lazım
Gökhan Özen - Dayanamam
Hande Yener - Acı Veriyor
Nükhet Duru - Yine Çıktım Yollara
Kutsi - Sana Ne
İlhan Şeşen - Neler Oluyor Bize
Mirkelam - Unutulmaz
Volkan Konak - Dido
Burcu Güneş - Uyan
Sefarad - Osman Ağa
Lara - Ada Sahilleri
Barış Akarsu - Gel Gör Beni
Haluk Levent - Çemberimde Gül Oya
Korhan - Yalancı Nisan
Baha - Yapayalnızdım
Tan Asla

Albümü İndir


CD 4

Şebnem Ferah - Çakıltaşları
Teoman - Hiç Kimse Bilmez
Athena - Kime Ne
Redd - Falan Filan
Kargo - Yalnız Başına
Hayko Cepkin - Fırtınam
Nev - Mühürlü Kaderim
Aylin Aslim - Ben Kalender Meşrebim
Yüksek Sadakat - Aklımın İplerini Saldım
110 - Bitti Mi
Çilekeş - Y.O.K
Dorian - Gel Gör Beni
Badem - Kara Değil Mi
Dilemma - Yalan
Bulutsuzluk Özlemi - Bağdat Kafe
Seksendört Affet

Albümü İndir

Hiç yorum yok: