En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

21 Kasım 2008 Cuma

İbrahim Tatlıses | Özel Kolleksiyon 4 CD Yeni Baskı




Türkü Dinle Türkü Söyle

Adana Köprü Başı
Aşk Kalbimde Yer Almış
Bugün Bayram
Dallam
Dere Kenarından Geçtim
Eli Develi
Emine
Evlerinin Önü Boyalı Direk
Leylim Ley
Sarhoş
Urfanın Seher Vakti
Yallah Şöför Yallah

Albümü İndir


Gülüm Benim

Gülüm Benim
Dertli Dertli
Gülümse Biraz
Yıkılmışım Ben
Sevmeyi Dene
Sarhoş
Emine
Dallam
Adana Köprü Başı
Urfanın Seher Vakti
Bugün Bayram

Albümü İndir



Vur Gitsin Beni

Kurşuna Gerek Yok
Arabesk
Yemim Ettim
Özlüyorum
Vur Gitsin Beni
Mavi Yelek
Vay Bana Vaylar Bana
Tükendi Nakti Ömrüm
Siverek Asmasıyam
Kuma
Çilli Kız

Albümü İndir



Mavi Mavi

Mavi Mavi
Sevmek
Yalnızım
Bırakın Gitsin
Gelde Yaşa
Leylim Ley
Yallah Şöför
Dere Kenarından Geçtim
Evlerin Önü Boyalı Direk
Eli Develi
Aşk Kalbimde Yer Almış

Albümü İndir

Hiç yorum yok: