En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

27 Kasım 2008 Perşembe

Dertli Şarkılar | Meyhane Havaları 6 Cd



Cd1

Ben Gurbeti Dolastim
Düstüm Hasta
Gazel & Leylam
Geldim Ben
Haydar
Kücük Yasta Aldim Cümbüsü Elime
Küreklere Asil
Berivanım
Verdim Karar


Albümü İndir



Cd2

Agri Dagi
Askerim
Bu Ne Sevgi
Gel Hele
Kaz Mezarci
Nazli Yarim
Ne Olacak Halim
Sevda Yüklü
Söz Vermistin


Albümü İndir


Cd3

Bu Ne Sevgi
Askerim
Ben Gurbeti Dolastim
Eledim Eledim
Gazel
Geldim
Güzel Gördüm
Hekimoglu
Sevdam Beni


Albümü İndir


Cd4

Alli Turnam
Ben Geldim
Cevirdin Bahari
Dersini Almis Ezber
Geldim
Gönül Gurbette
Güzel Gördüm
Haydar
Kirmizi Gül
Yoksun Diye


Albümü İndir


Cd5

Ela Gözlüm Ben Bu Elden Gidersem
Aman Esref
Eledim Eledim
Halim Perisan
Hastane Önünde
Hekimoglu
Nazarmi Degdi
Yanim
Yukariya Aksa


Albümü İndir


Cd6

Agri Dagi
Ben Geldim
Cevirdin Bahari
Küreklere Asil
Sari Gelin
Söz Vermistin
Yoksun Diye
Yukariya Aksa


Albümü İndir

Hiç yorum yok: