En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

5 Nisan 2010 Pazartesi

İbrahim Tatlıses - Özel Koleksiyon (4 CD) [ Rapid - No Rapid ]



CD 1 - Mavi Mavi:

Mavi Mavi
Sevmek
Yalnızım
Bırakın Gitsin
Gelde Yaşa
Leylim Ley
Yallah Şoför
Dere Kenarından Geçtim
Evlerinin Önü
Eli Develi
Aşk Kalbimde Yer Almış

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

No Rapid

CD 2 - Gülüm Benim:

Gülüm Benim
Dertli Dertli
Gülümse Biraz
Sevmeyi Dene
Yikilmisim Ben
Sarhos
Emmine
Dallam
Adana Köprübasi
Urfa'nin Seher Vakti
Bugün Bayram

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

No Rapid

CD 3 - Vur Gitsin:

Kurşuna Gerek Yok
Arabesk
Yemin Ettim
Özlüyorum
Vur Gitsin Beni
Mavi Yelek
Vay Bana Vayla
Tukendi Nakti Ömrüm
Siverek Asmasıyam
Kuma
Çilli Kız

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

No Rapid

CD 4 - Türkü Dinle Türkü Söyle:

Adana Köprü Başı
Aşk Kalbimde Yer Almış
Bu Gün Bayram
Dallam
Dere Kenarından Geçtim
Eli Develi
Emine
Evlerinin Önü Boyalı Direk
Leylim Ley
Sarhoş
Urfanın Seher Vakti
Yallah Şöför Yallah

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

No Rapid

1 yorum:

aydın dedi ki...

linkler ölü