En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

26 Ocak 2010 Salı

Ferdi Özbeğen - 3'lü Koleksiyon Serisi 2 [ Rapid - No Rapid ]




CD 1 - SEVİYORUM DELİCESİNE

Kandil
Seviyorum Delicesine
O Günler
Ne Gelen Var Ne Giden
Mutluluğun Bedeli
Sanki Bulunmaz Hint Kumaşı
Olanlar Oldu
Affetmem Asla Seni
Kaderimde Hep Güzeli Aradım
Korkuyorum
Sarhoş Olunca Anılar
Güzelin Talihi Yok
İndim Derelerine
Diyemedim


CD 2 - SİZİN SEÇTİKLERİNİZ

Beni Hatırla
Bunca Güzel İçinde
Hayatım Dertlere Köle
Eski Dostlar
Eskisi Gibi
Gitme Güzeller Güzeli
Şarkılardan Fal Tuttum
Mutluluklar Dilerim
Bir Sevgili Bulamadım
Dönsen Bile
Su Akar
Bağ Ayrı


CD3 - PİYANİST

Gurbette Sevgilim
Bir Gülü Sevdim
Bir Sevgi İstiyorum
Böyle Severim
Dert Bende
Seni Bilen Biliyor
Piyanist
Her Gece
Giden Sensin
Özlenen Sevgiliye
İki Damla Gözyaşı
Aman Yavaş
Elimi Sallasam Ellisi

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

No Rapid

1 yorum:

guybrush threepwood dedi ki...

Hocam çok istiyorum şu albümleri ama link kırık yardım rica ederim.