En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

22 Aralık 2009 Salı

Zeki Müren - 24 Altın Eser [ Rapid - No Rapid ]



CD 1 Nazar Boncuğu

Rast Peşrev / Bir Gönlüme Bir Hal-i Perişanıma Baktım
Ararım Seni Hergün Derdinle Yana Yana
Bitmeyen Çile
Yoksun Bu Gece Yine Zehroldu Şarabım
Baharın Gülleri Açtı
Açılan Bir Gül Gibi (Gazelli)
Hüseyni Peşrev / Senden Bilirim Yok Bana Bir Faide Ey Gül
Tez Geçse de Her Sevgide Bin Hatıra Vardır
Elbet Gönüllerde Sabah Olacak
Gözlerin Hayran Bakarmış Görmeyip Israrımı
Keklik Gibi Kanadını Süzmedin
Gideceğim Gurbet Eldir

CD 2 Sükse

Ud Taksimi / Yine Bir Sızı Var
Derman Kar Eylemez
İçimde Kim Vadır
Dertliyim Ruhuma
Bir Demet Yasemen
Hayat Harcadın Beni
Keman Taksimi / Niçin A Sevdiğim
Yağdeller Aldı Beni
Unutamam Seni
Sen Beni Unut
Ayağında Kundura
Esmerim

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

No Rapid

Hiç yorum yok: