En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

2 Eylül 2009 Çarşamba

Bengü Full Albümleri [ Rapid - No Rapid ]



İki Melek (2009)

İki Melek
Kocaman Öpüyorum
Özetle Ben Asigim
Bu Yazi Bir Kenara Yaz
Gelen Seni Soruyor
Biz Mi Ayrildik
Sen Yoksan
Ask Mevsimi
Elveda
Ayrilık Hazirlıgı
İki Melek (Club Versiyon)


RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

No RapidShare
No RapidShare

Hos Geldin

Sen Bir Ciceksin
Hos Geldin
Guller Yaniyor
Ruya
Puslu Gemi
Hep Yanindayim
Annem Dudagima Bal Surmus
Sevme Beni
Aksama Gorusuruz

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

No RapidShare
No RapidShare

Baglasan Durmam

Gel Gel
Korkumdan Agladim
Baglasan Durmam
Git
Ciddi Ciddi
Müjde
Beyaz Atli Prens
Ucuz Mumlar
Elmanin Yarisi
% 80 Arsizim
Gel Gel (Azeri Versiyon)

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

No RapidShare
No RapidShare

Gezegen

Gezegen
Doya Doya Tat
Yalan
Disco Yalan
Ağız Alışkanlığı
Telafi
Tek başına
Hala
Disco Tat
Remix Yalan
Tek Başına Greek
Tek Başına New Sound
Telafi Greek
Karaoke Yalan
Karaoke Ağız Alışkanlığı

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting
No RapidShare


Taktik

AŞK MARKA SİLAHIM
BAY YANLIŞ
KALBİM {DUBY MİX}
KALBİM {SLOW VERSİYON}
KORKMA KALBİM {KLİP VERSİYON}
KORKMA KALBİM {R&B CLUB VERSİYON}
MUTLU MUSUN GÜZELİM
SENSİZ KALDIM
SENSİZ MEYVE SOYAR MIYIM
TAKTİK
UNUT BENİ
YOLCU

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

No RapidShare

Hiç yorum yok: