En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

28 Ağustos 2009 Cuma

Zerrin Özer | Arşiv 3 Cd [ Rapid - No Rapid ]



Dayanamıyorum

Dayanamıyorum
Bırak Ellerimi
Gönlümün Sultanısın
Havada Bulut Yok
Sevmeli
Benimsin
Seni Düşününce
Gel Barışalım
Penceresi Önünde
Kıskan Beni
Ben Böyleyim


RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

Alternatif


Kırmızı

Kurulsam Gönül Tahtına
Bu Şehirde
Ben Buyum İşte
Bir Gülü Sevdim
İntuv Ene
Ağlamayacaksın
Bir Düşmeye Gör
Seninle Başım Dertte
Sen Yoksan Yanımda
Merhaba Ya Habeyip

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

6 Alternatif


Dünya Tatlısı

Dünya Tatlısı
Ağlayamıyorum
Sat Gitsin
Bana Ne
Sev Beni
Hani Yeminin
Yoksun Sen
Bu Yaz
Aşk İstiyor Gönlüm
Unutamadım

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

6 Alternatif

Hiç yorum yok: