En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

15 Mayıs 2009 Cuma

Serkan 72 | Dudaktan Kalbe [Rapid NoRapid]


CD1

Ama Evlisin[Düet - Yıldız Tilbe ]
Son Buse
Anladım
Ummadığım Anda[Düet - Hakan K.]
evenler Gece Ölür
Hatırası Var
Tanrı İstemezse
Ama Evlisin
Hani Bekleyecektin
Bir Alo De
Güle Yel Değdi
Yollara Taşlara
Allahına Kurban
Beyaz Ve Sen

CD 2

Affetmeyeceğim
Ağlayacağim
Aşk-I İlanı
Aşkın Tanımı 1
Benimle Ol Yeter
Dinle Beni Birtanem
Duymasın Öldüğümü
Gidiyorum Sevgilim 1
Git Bakalım Ellere
Seni Arıyorum
Sevdiğim Kız Gelin Olmuş
Sevmeyeceğim
Sitemim Sana Değil Yaradana
Şimdi Gidiyorsun 1
Yolun Açık Olsun
Yüreğimin Sesi
Aşkın Tanımı 2
Gidiyorum Sevgilim 2
Sen Ve Ben
Sen Ağlamayı Bilmezsin
Neler Çektiğimi Anlarsın
İstemem Sevme Beni
Bir Daha Yanmayacağım
Çektiğin Ceza Mutluluk Olsun
Bende Vazgeçerim
Ayrıldık Diyelim
Söyle Bir Tanem
Şimdi Gidiyorsun 2
Söyleyin Bana Ne Olur
Sitemim Sadece Sana Değil Yaradana
Alternatif

Hiç yorum yok: