En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

28 Nisan 2009 Salı

Avni Anıl | Unutamıyorum I | TRT Arşiv Serisi


CD 1

Unutamıyorum / Koro
Kurumuş Topraklar Gibiyim / Ahmet Özhan
Tambur Taksimi / Gökalp Yüzlüer
Bir Şad Olacak Diye Kaç Yıl Avuttu Felek / Melda Kuyucu Kılıç
Gün Be Gün Yaşanan O Hatırayı / Cengizhan Sönmez
Klarnet Taksimi / Salih Çağlar
Gözlerin Bir Aşk Bilmecesi / Güler Basu Şen
Bir Kere Bakanlar Unutur Derdi Günahı / Faruk Sağlar
Klarnet Taksimi / Salih Çağlar
Ey Bu Bahçelerde Esen Eski Şarkılar / Seda Gülbeyaz
Sen Körfeze Geldiğin Zaman Yıldızlar Güler / Gül Yazıcı
Kanun Taksimi / Ahmet Meter
Akşamın Olduğu Yerde Bekle Diyorsun / Nusret Yılmaz
Ağlaya Ağlaya Giderim Diyor / Yahya Ceylan

CD 2

Ud Taksimi / Bayram Çoşkuner
Sevmiyorum Seni Artık Gözlerimi Geri Ver / Belgin Gök
Şarkılar Söyle O Sahillerde / Melihat Gülses
Öyle Dudak Büküp Hor Gözle Bakma / Esma Başbuğ
Bir Peri Masalı Kulaklarına / Esra İçöz
Kaderimde Hep Güzeli Aradım / Alp Aslan
Kanun Taksimi / Ahmet Meter
Aşk Nedir Nasıldır Bilen Varmı / Celal Abacı
Biraz Kül Biraz Duman O Benim İşte / Necmettin Yıldırım
Sevmek Acı Bir Arzu Derler Sevilmiyor Sevenler / Alper Ayorak
Safalar Getirdiniz Safa Geldiniz Dostlar / Koro






Alternatif


Hiç yorum yok: