En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

24 Aralık 2008 Çarşamba

Ferhat Göçer | Çok Sevdim İkimizi & Remixes



CD 1 Çok Sevdim İkimizi

Yol Bitti Çoktan
Bizim Şarkımız
Biri Bana Gelsin
Aklım Sende Kalır
Bir Dua Gibi
Gül Ki
Sen Söyle Hayat
Kabul
Son Aşkım
Takvim
Doymadım Sana [ Emel Sayın'la Düet ]
Aldırma Gönül


CD 2 Remixes

Biri Bana Gelsin [ Erhan Bayran Mix ]
Dokunma Bana [ Sinan Akçıl Mix ]
Gidemem [ Hsyn Krdy Mix ]
Yalan [ Hsyn Krdy Mix / Feat. Funky C ]
İnleyen Nağmeler [ Hsyn Krdy Mix ]
Rakkas [ Hacı Mustafa Ceceli Mix / Feat. Sultana ]
Mihriban [ Hsyn Krdy Mix ]
Aldırma Gönül [ Ozan Doğulu Mix ]
Kalp Kalbe Karşı [ Ozan Doğulu Mix / Feat. Aslı Güngör ]
İnleyen Nağmeler [ Lounge Hsyn Krdy Mix ]
Rakkas [ Ozan Doğulu Mix ]
Kalp Kalbe Karşı [ Sinan Akçıl Mix / Feat. Aslı Güngör ]
Biri Bana Gelsin [ Hsyn Krdy Mix ]


Albümü İndir

Hiç yorum yok: