En Son Hit Mp3ler Burada Rapid Ve No Rapid Linklerle!!

22 Ağustos 2008 Cuma

Neşet Ertaş | Yeni Kayıtlar 5 Cd



Cd 1

Niğde Bağları
Al Yanak
Halime Kız
Çiçek Dağı
Bozkır
Bir Ayrılık Bir Yoksulluk
Acem Kızı
Bıraktın Yalnız
Yanık Kerem
Sarı Kız

Albümü İndir


Cd 2

Güzel Ne Güzel Olmuşsun
Ahu Gözlerini Sevdiğim Dilber
Hapishanelere Güneş Doğmuyor
Neredesin Sen
Öldürme Beni
Karlı Dağlar
Kurusa Fidanın
Zahide
Küstürdüm Gönlümü
Gülüşün Gülden Güzel

Albümü İndir


Cd 3

Zülüf Dökülmüş Yüze
Perişan Hallerim
Yaraladı Bu Aşk Beni
Aşkın Beni Del Eyledi
Kaşların Karasına
Aldın Aklım
Bayram Olsun
İki Büyük Nimetim Var
Bülbül

Albümü İndir


Cd4

Şirin Kırşehir
Saygı Duyarım
Deli Boran
Sana Bir Sözüm Var
Dertli Bir Yoldaş
Taşan Geliyor
Mehmet Ali
Aydost Deyince
Fani Dünya
O Kız

Albümü İndir



Cd 5

Allah Etmesin
İnsanoğlu
Mezar Arası
Kesik Çayır
Dünya
Bilebilseydi
Ruhum Ben
Benim Yurdum
Çıkar Mı Çıkar
Gelin N'Olur

Albümü İndir

Hiç yorum yok: